måndag 1 juni 2009

Stockholm idag!

Tänkte skriva "Stockholm imorgon" som rubrik men insåg att klockan passerat tolv-strecket för ett par timmar sen och att jag ska snart ska kliva upp ur sängen! Haha, så rubriken ändras till "Stockholm idag"!

Det blir en tågresa om några timmar och när jag är framme i huvudstaden blir det direkt en liten tripp till Stadion för att titta till kön som redan har börjat (de flesta vet vilken kö jag menar, den där obligatoriska, galna kön jag gillar att stå i innan jag går på världens bästa rockkonsert). Sen hem för att lämna väskan och sen då kanske tillbaka till Stadion om det börjar växa till sig i kön.. Jag har ju ändå så nära hem och det är ju så trevligt med alla människor där!


Men nu ska jag packa klart och sen försöka få ett par timmars sömn. Annars kan jag ju sova på tåget... Natti på er!

Inga kommentarer: