måndag 25 maj 2009

Bild-regn

Det har vart en jätte trevlig helg i Lund men nu är jag tillbaka i vardagen på Rosengård.
Har förgäves försökt få tag på uthyraren av min lägenhet för att ta reda på hur man säger upp den och äntligen idag efter många om och men fick jag tag på henne. Så nu vet jag.. Den sista augusti lämnar jag officiellt Rosengård.

Pegah har haft bild-regn i sin blogg, ni bör spana in dem.. Jag blir inspirerad och försöker mig på ett eget litet bild-regn.

Plugg- helg, plugg-ångest, plugg-face

Galna MFF-suportrar

I Skanör på stranden, det blåste som fan. Men vackert var det... (Pegahs bild)

Fotboll med Mattias och hans vänner. MFF tog hem segern med 2-1 mot DIF. Syns det att jag är ganska glad? (Pegahs bild)

Slee överraskade mig till tårar. Fan vad underbar du är! (Pegahs bild)

Pegah och jag chillade i Skanör och tog en cykeltur till sjömärket där det slutade med photo-shoot ala Pegah och Ceclia=galet

Mera plugg-helg i Lund, här på Aramis (är det rätt Pegah? ;D)

Sådär, nu får det vara nog...

2 kommentarer:

pegah sa...

fina foton cissi! och nej vi var faktiskt på arimans, :P puss

Cecilia sa...

Jag visste att det var fel :p hahaha