fredag 22 maj 2009

En heldag på språng

Kort sammanfattning av dagen.

Jag hämtade upp mina farföräldrarvid 12-tiden och körde dem ner till landet. Där satt vi på altanen och tog det lugnt och njöt av den vackra, blommande trädgården. På eftermiddagen åkte vi hem och åt middag, och till efterrätt blev det svenska jordgubbar (älska SKÅÅÅÅNE) som vi haffade på vägen. Och sen började det spöregna så när jag åkte hem fick jag låna bilen. Det slutade med att jag hamnade i Lund hemma hos Pegah.. Stod i trappuppgången med en stor bukett jasmin från trädgården på landet och vinkade när hon kom och öppnade. Jag hade blivit en grymt bra pojkvän, att bara dyka upp sådär en tråkig dag med väldoftande blommor. Hade gjort succé!Iaf, sen tog vi långpromenad i regnet som slutade med varm dryck på Donken. Och nu är jag hemma igen. När motorvägen är öde går det att komma från Pegahs dörr till min dörr på mindre än 20 minuter. Sjuuuuukt bra ju.


Nu borde jag sova men såklart kommer jag inte göra det. Blir lite Spotify först. Pegah har hookat mig på the King of Pop, Michael Jackson. Måste lyssna lite nu medans jag borstar tänderna.

Sov gott kära vänner!

Inga kommentarer: