söndag 11 januari 2009

Hemlängtan

Nu börjar jag få hemlängtan, hem till Malmö alltså. Jag ser verkligen fram emot allt roligt som kommer hända den här terminen. Och jag saknar Pegah! Och vår roliga nätter i Lund. Och jag saknar min lilla lägenhet med mina små växter...


Igår var jag på reunion med min gymnasieklass! Det var fantastiskt roligt, alla var precis som de alltid var men ändå samtidigt helt annorlunda. Valentina som hade fixat allt hade till och med lyckats bjuda Danne, vår mentor. Vi åt middag tillsammans och pratade hela kvällen.. Det var kul att höra vad alla sysslade med och vad de hade haft för sig. Vid tolvslaget drog jag mig därifrån och kraschade hemma hos Slee ett tag innan jag åkte hem. Det är sjukt kul att bara helt spontant kunna dyka upp utanför Slees dörr och ropa surprise..

Nu ska jag fortsätta med plugget.... Men jag blir så lätt distraherad, nu senast av min byrålåda och såklart av bloggen. Ha en trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer: