måndag 19 januari 2009

Pank och trött

Idag är jag pank eftersom jag precis har köpt all kurslitteratur för våren... Det blev typ 9 böcker och sammanlagt väldigt mycket pengar. Men det blir väl till att prioritera rätt nu den kommande månaden.

Idag har jag också varit på introduktionsmöte och upprop till vårens kurs och nu är jag hemma igen för jag har ångest över hur det ser ut hemma hos mig. Pappa var tvungen att ta med en resväska hem som jag hade grejer i och nu ligger alla dessa saker utspridda i lägenheten. Och så borde jag verkligen damsuga men det finns så mycket annat roligt man kan göra istället. Som att ladda in alla bilder i datorn som jag tagit på lovet, dricka vanlj te och titta på "We are one" konserten från igår..

Kan nån ringa mig och tvinga mig att städa?!?!? Jaja, det blir gjort nån gång...

Inga kommentarer: