tisdag 6 januari 2009

Snart dags att bege sig tillbaka

Jag är som ni kanske vet fortfarande hemma i Stockholm och jag kommer inte åka tillbaka till Malmö förens i slutet av nästa vecka. Och faktum är att jag vill skjuta upp tillbakaresan så mycket som möjligt. Jag trivs jätte bra i Malmö och jag älskar min lägenhet men det går inte att komma ifrån att jag trivs allra bäst nära min familj, att jag sover bäst i mitt rum med de gula rosen tapeterna och att frukosten smakar allra bäst i det stora köket med pappa snett emot mig vid bordet... Men jag överlever. Det är bara de första dagarna när jag kommer tillbaka som är de värsta, sen kommer jag snabbt in i den gamla Malmö-rytmen igen.

Den här terminen tror jag också kommer bli bättre än den första.. Jag känner det på mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag saaaaknar dig här!

Cecilia sa...

naaw jag saknar dig med pegga gegga!! snart togheter igen :)