tisdag 9 september 2008

En vacker skapelse och vad den kan göra med mig (nej jag pratar inte om en kille..)

En sak som både är positivt och negativt är att Malmö inte har det roligaste utbudet av butiker. Det är klart att de har butiker som alla större städer i Sverige har men jag har ännu inte upptäckt de där små charmiga butikerna som jag visste var de fanns i Stockholm. Kanske är det bra, min klädbudget är ju inte jätte stor längre... Inte för att den var det innan heller men ni fattar.

En annan sak är det här med Topshop. Jag tycker de har gräsliga överpriser (400 kr för en liten t-shirt med tryck på.. ursäkta mig men NEJ TACK) men jag kan inte göra annat än älska deras skor. Och nu har Kate Moss precis släppt sin höst kollektion hos dem och jag fullkomligt älskar fransklänningen i marinblått. Färgen, modellen med den bara ryggen, de tunna banden och ja, nämnde jag färgen?!?! Haha. Jag måste ha den. Så frågan är, vem vill kriga i butiken åt mig? *gör mina allra bästa puppy eyes*

Inga kommentarer: