torsdag 25 september 2008

Schizofreni uppe i det blå nr 2

Alltså det är något mysko med vädret här. Igår morse var det svinkallt på morgonen men blev värsta varmt under dagen och kvällen och i morse var det dimma tjock som mjölk och nu lyser solen från blå himmel. Jag vill nästan gå på stranden, eller nått.. Schizoväder.

Idag har jag fåt lön, men eftersom Länsstyrelsen är koko (jag älskar dig ändå Länsstyrelsen) så har de dragit skatt fastän de sa att de inte skulle göra det!!!!!!!!!! Så min lön räcker inte ens till nästa måndashyra!!!! Vilket betyder att jag får ta det av sparade pengar!!!!!!!!!! Vilket man inte ska göra!!! Sparade pengar är ju pengar som man sparar för något roligt!!! Inte hyra!!!! Oj, blev lite mycket utropstecken men ärligt talat, jag blev lite lack. Oj, nu använda jag ordet lack. Som värsta fjortisen. Skit, nu skrev jag fjortis på min blogg... Äh, skit samma.

Nu ska jag skriva en text om Falu rödfärg och sen sitta på balkongen med en kopp chai te. Min nya grej, chai te med mycket mjölk och oliver med anjovis. Fast inte tillsammans alltså haha. Det hade varit äckligt. Tror jag..

Inga kommentarer: