tisdag 2 september 2008

Tröttheten

Ikväll har jag verkligen inte gjort någonting. När jag kom tillbaka ner till Skanör efter min föreläsning så åt jag middag och sen dess har jag bara läst och segat framför datorn. Jag har verkligen ingen ork till någonting och jag förstår inte varför. Jag har sovit 12 timmar i natt, inte tränat eller gjort något annat fysiskt idag, jag har inte ens sprungit till bussen.. Och ändå är jag slutkörd.

Skolan idag var bra. Historia stod på schemat. Jag satt bredvid en jätte trevlig tjej från Malmö och vi pratade en del och förvirrades över krånglet med kurslitteratur. Tydligen är listan vi har fått fel så en del var upprörda eftersom de köpt böcker som de absolut inte behövde.

Men det viktigaste som hänt idag är ju att Pegah har lagat mat helt själv för andra gången i sitt liv. Jag tycker vi ger Pegah en applåd och gratulerar henne!!

Nu; sängen.

Inga kommentarer: