tisdag 23 september 2008

Listan

Tidigare idag gjorde jag en lista på saker att göra idag. Den blev inte lång. Men senare insåg jag att jag glömt ett antal saker så nu är den fortfarande lika lång som i morse fastän jag klarat av flera saker på listan.. Hänger ni med?

Strunt samma. Idag har jag i alla fall gått i inredningsbutiker och hittat en massa saker som jag jätte gärna skulle vilja ha i lägenheten. Som tur var så hade jag inga pengar med mig så det blev inget med det. Sen gick jag vilse någonstans vid Södervärn men det löste sig.. Man kan ju faktiskt göra som Pegah och fråga om vägen haha. Nu är jag hemma igen och jag sitter och tittar på min utsikt. Solen lyser rak in i rummet och det är faktiskt ganska fint över Rosengård för tillfället... Ingen grå betong här inte.

Nu blir det mer WW2-plugg!

Inga kommentarer: