onsdag 17 september 2008

"Varför" är den stora frågan..

Jag tror jag håller på att bli förskyld... Vilket är katastrof eftersom jag har jätte mycket att göra denna och nästa vecka!! Så idag ska jag gå på apoteket och köpa alla deras anti-förkylningsmediciner.

I eftermiddag ska jag förbi lägenhten för att mäta lite. Jag funderar på att beställa en specialgjord säng som fyller hela lägenheten!!!!!!!!!!!!!!!!!! Not. Men det vore coolt att hoppa i sängen det första man gör när man kommer hem och sen aldrig kliva ur den....

Pegah verkar stressad vilket är tråkigt. Jag skulle gärna kidnappa henne hit till Malmö för att mäta med mig, men not gonna happen I guess.

Varför slänger jag in dålig engelska i mina meningar? Varför vill jag kidnappa mina vänner? Varför sitter jag och bloggar när jag borde vara på bibblan och skriva ut viktiga papper?

Puss på er mina kära vänner och ha en trevlig dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ciss!! hade gärna följt med dig o mätt om jag hade hunnit! ska bli spännande o få se din nya lägenhet!!
måste ses snart ,börjar saknar dig:P
puss!