måndag 15 september 2008

Nya lägenheten och annat flams&trams

Idag var jag och skrev på mitt hyreskontrakt och tittade på min nya lägenhet. Den är perfekt!! Balkongen är stor och har eftermiddags- och kvällssol, det blir nog många härliga timmar på den så småningom... Sen gick jag och handlade lite grejer på City Gross. Där hade jag kunnat vara i timmar så stort var det, men istället gick jag "hem" och flamsade&tramsade med kameran i lägenheten.

Eftersom det inte finns någonting alls i lägenheten (ännu) och eftersom kylskåpet inte är inkopplat köpte jag bara chips och Vanilla Coke och sen satt jag på golvet och skålade med mig själv. Det kändes både vuxet och barnsligt på samma gång.. Jag köpte även lite andra viktiga saker som diskmedel, rengöringsmedel och toalettpapper! Woho, vuxenpoäng...

Fika




Flams&trams




Balkong




Lägenheten i sina praktfulla 30 kvm


2 kommentarer:

Anonym sa...

lägenheten ser riktigt fräsh ut, cissi du börjar bli vuxen!

Mattias sa...

w00t, jag hade ingen aning om att där fanns studentlägenheter där. Fett.