måndag 24 november 2008

And you host for tonight...... JAAAAAAAAAAAY LEEENOOOOOOOOOO

Klockan hade hunnit bli kvart i nio när jag kom hem från biblioteket. Så jag slängde ihop en snabb middag och satte mig för att plugga någon timme till. Nu har jag fastnat framför Tradera. Finns mycket roliga grejer att klicka hem.. Men jag ska inte göra det. Istället ska jag skriva klart utdraget för morgondagens seminarium. Och kanske ta en varm dusch innan det är dags för mig att hoppa i säng.

Det jobbigaste med att ha ett ofärdigställt lägenhetshus vägg-i-vägg är att det inte är någon värme på. Det gör att väggen åt det hållet blir iskall när temperaturen smyger sig förbi nollan och neråt. Jag vill inte vakna en morgon till och känna den iskalla väggen pressas mot min rygg.. Jag måste lära mig sova helt stilla så att jag inte nuddar vid den där förbannade kalla väggen.


Jag saknar att ha Kanal 5 och kunna somna till The Tonight Show with Jay Leno... Nä, nu ska jag sluta klaga. Sov gott vänner!

Inga kommentarer: