fredag 28 november 2008

Espresso-blogg

Sitter på Espresso House för tillfället. Var tvungen att köpa en is-chai. Inte riktigt rätt tid för is drycker just nu kanske men jag fick ett sådant sug att jag var tvungen att trotsa vädret. Idag har jag haft handledning med min grupp angående vårt tema-arbete om instutitionell förändring inom FN. Det är ett spännande ämne som man skulle kunna fördjupa sig hur mycket som helst i. Jag ska fortsätta arbeta med det imorgon så jag har resten av dagen ledigt.

Jag har tagit lite bilder på mina inramade bilder och på hur det ser ut hemma nu (det har ju skett lite förändringar) men jag har inte hunnit lägga upp dem. Kanske kommer de upp senare idag, kanske senare i helgen. På tal om helgen, det här blir en lugn helg. Jag ska vara hemma och plugga och försöka bota min jobbiga förkylning (som just nu är i stadiet då hostan går från att vara jobbig till att vara jätte, jätte, jätte jobbig). Förhoppningsvis mår jag bättre på söndag då det vankas glöggkväll i Lund.

Nu ska jag bege mig hemåt! Kisses

Inga kommentarer: