onsdag 5 november 2008

Inte undra på att jag längtar till julen

Jag har inte ens lämnat Stockholm men jag har redan bokat min nästa biljett hit. Jag åker hem den 16 december för att fira jul med familjen. Vet ni vad det bästa är? För 195 svenska kronor åker jag FÖRSTA KLASS, får välja min egen plats och serveras en tre rätters middag på tåget, vid min plats. Det är ju så man smäller av. Jag har aldrig åkt första klass på tåg, det brukar ju alltid kosta en mindre förmögenhet.

Nu har jag gjort klart min hemtenta och alla de andra texterna och jag måste väl snart springa iväg till en sista minuten brevlåda. Man måste nämligen lämna in texterna IRL, mail funkar tydligen inte för den här läraren, och jag som är i huvudstaden måste skicka grejerna med posten! MED POSTEN! Som om vi levde på stenåldern....


Nu, glass och tv med familjen.


Kramkalas

1 kommentar:

Anonym sa...

CECILIA så kul att du börjat blogga!!!!

du måste gå in här:http://navid.blogg.se/2008/november/jag-traffade-springsteen-pa-stroget.html#comment

och kolla på videon!!
:)