torsdag 13 november 2008

Back on track

Sen min dator pajade har jag inte fotat så mycket. När jag ändå inte kan ladda in bilderna i datorn så försvinner en del av det roliga. Men nu är jag back on track! Igår försökte jag föra över bilder manuellt till den nya datorn och det fungerade. Men innan det blir helt nya tag ger jag er ett par smakprov på lite bilder som jag tagit under hösten. Här kommer allt mellan himmel och jord:


En dödssnygg Azra förbereder sig för kvällen hemma hos mig! Vilken natt det blev..


Alex, Sara och Bita chillar hemma hos mig.


En nästan färdig-plattad Pegah (haha) tar en paus för att dricka lite cider och äta lite snacks. Marcus i bakgrunden!


Vem sa att Rosengård bara är betong?


Min skola. En utav de coolaste byggnaderna jag sett. Ser ni hur himlen och havet speglar sig i byggnadens fasad?! Och just det, om man sitter i bibblan och pluggar ser man till Köpenhamn och på fina dagar längre än så!!!


Zach attackerar mina skor. Som tur är växte han ifrån det där..


Det var allt från mig för nu! Later.

Inga kommentarer: