onsdag 12 november 2008

Ge mig ett B! Vad blir det det? Mitt tentabetyg!!!

Idag fick jag tillbaka min historia tenta. Och jag fick B, bara 2 poäng från A men jag är nöjd. Det var en grym känsla när jag stod där med tentan i handen. Nu är verkligen första delen avklarad och nu börjar studierna på riktigt.

Efter föreläsningen drog jag till Lund för att luncha med Pegah. Det var sååå kul att se henne igen efter de här veckorna vi vart på olika håll. Sen drog vi till Malmö och gick runt lite på stan och avslutade eftermiddagen med varm chocklad.

På bussen hem till Rosengård höll jag på att somna och jag hade mest av allt velat lägga mig och sova några timmar men jag var direkt tvungen att bege mig vidare till läxläsningen. När jag kom dit var det ett tiotal barn som väntade ute i trapphuset. Kvällen blev inte lugn eftersom inte alla kom in och de som blev utan läxhjälp gjorde allt för att störa de som satt inne och studerade. Jag stapplade hem vid åtta, dödstrött och nu några timmar senare vill jag inte göra annat än sova..

Go'natt!!

Inga kommentarer: