lördag 15 november 2008

En perfekt kväll, en härlig natt och en halv dag bortsoven

Pegah och jag hade en jätte bra kväll igår. Vi käkade pizza på en pizzeria i Lund och sen begav vi oss till Sydskånska för att gå på Foxen. Vi var foxigast på stället, helt klart. Där träffade vi en massa nya människor som vi lärde känna genom diverese "lekar" och Pegah lyckades vinna till sig en Mintu shot när hon gissade rätt på en främmande killes ålder. Dansgolvet var min favorit plats som vanligt. De spelade soul och funk och jag vet inte någon annan genre förutom kanske r'n'b som kan få igång mig lika bra. Det blev jobbigt att gå till bussen när fötterna hade dansat hela natten... Men jag klarade mig. Och Pegah träffade en Johan-kopia. Behöver inte sägas mer...

Och idag vaknade vi tjugo i tre på eftermiddagen!!! Helt chockerade över vår egen sömnkapacitet stapplade vi upp och åt frukost. Nu sitter vi här med varsin dator och bloggar, surfar och pokar varandra på Facebook. Snart ska vi åka till Malmö för att äta brunch hemma hos mig. Om vi kommer iväg vill säga, man vet aldrig med oss...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad härligt d låter CILLAN!!

//Mwah Azra