tisdag 11 november 2008

Stormigt Malmö

Igår hade jag en underbar dag! Eftersom jag fått ner min tv och galant installerat både digitalbox och DVD-spelare så unnade jag mig en mysig eftermiddag i sängen med en bra film och senare på kvällen, NYHETERNA :) Filmen jag hyrde var den film som alla tjejer tydligen måste se och som jag inte hade orkat gå och se på bio, Sex and the City the movie såklart. Den var helt okej. Förutsägbar men mysig.

Just nu får jag mina nya möbler monterade vilket betyder att jag slipper ha en massa skit liggandes överallt. Snart kan jag sätta mina böcker i bokhyllan och lägga mina kläder i en byrå. Äntligen, äntligen!

Förresten, det har typ varit storm här nere idag igen (det är tydligen den säsongen) och det bästa som finns då är att sitta inbäddad med en kopp te och lyssna på vinden som viner runt huset. Så det har jag gjort, fastän jag egentligen hade behövt gå på biblioteket..

Inga kommentarer: