tisdag 18 november 2008

Idag håller jag tummarna för Pegah, lova att ni också gör det!

Ännu en dag med regn, grå himmel och blåst som river runt huset. Jag blir så otroligt oengagerad när det är sådant väder. Fast igår var det fint väder och jag fick inte mycket gjort då heller. Men de var bara för att jag hade en dålig dag.. En riktigt dålig dag fram tills att jag fick reda på de goda nyheterna, Bruce släpper nytt.

Igår handlade jag mat och såg då att de hade fått in det bröd som jag alltid köper runt jul nämligen julvört med russin. I morse invigde jag det till frukost och jag fick nästan lite julkänsla. Snart måste jag köpa en adventsljusstake och lite julprydnader.. Man måste ju komma lite i julstämning även om man bor ensam.

Idag ska jag göra några ärenden, plugga 3 kapitel inför kommande föreläsning och unna mig en mysig fika på stan. Och så ska jag hålla tummarna för Pegah (det har jag gjort sen jag vaknade i och för sig men jag ska fortsätta med det hela dagen!!). Nu blir det en snabblunch och sen bär det av ner på stan.

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

ååååååååå cecilia du är så söt <3