torsdag 4 december 2008

I support your NOM

Det bästa med Slees MMS-deal är att om jag sitter och har tråkigt så kan det alltid dyka upp ett litet roligt MMS i mobilen som gör hela dagen bättre. Som idag. Jag får ett MMS från Slees lektion och raden "det här gör jag nu". Jag svarar med ett MMS på min fika. MMS:et jag får tillbaka är det bästa någonsin! Slee gör tummen upp och skriver "I support you NOM".

Okej, läser man inte LOL-cats kan det vara svårt att fatta grejen men jag fattade! Och jag skrattade till så högt när jag fick MMS:et att några av de andra caffe gästerna kollade konstigt på mig.

Slee, bara så du vet! I approve this NOM for you:

5 kommentarer:

Unknown sa...

alltså jag kom på det bästa idén nu. du vet när folk skriver recentioner, så ger de 5 solar eller 5 toasters eller nåt? vi kan ge betyg på skalan 0-5 noms. t.ex. dagens fika får 4 av 5 noms. BRA VA?

man kan även säga att betygen ges på en NOMinal skala.

FATTAR NI? NOMINAL?

....

NÅGON? NÅGON???

Unknown sa...

....jag menade såklart recensioner. jag kan svenska!! promizz

Cecilia sa...

Bästa idén någonsin! :D Den får 5 NOMS av 5 möjliga.

Anonym sa...

åååååååååååå ge mig gooooooooodis, den där gratis mmsfunktionen är det bästa mänskligheten kommit på, utan att överdriva och så! u go slee! tracka cissi!! hon behöver det!! mohahah:P 5 Noms på dig kompis Slee

Anonym sa...

åååååååååååå ge mig gooooooooodis, den där gratis mmsfunktionen är det bästa mänskligheten kommit på, utan att överdriva och så! u go slee! tracka cissi!! hon behöver det!! mohahah:P 5 Noms på dig kompis Slee