fredag 12 december 2008

Om jag inte blir frisk snart vet jag inte vad jag gör..

Jag har så svårt att koncentrera mig för tillfället. Det kan bero på att jag är sjuk men det är nog också min hemlängtan. Allt jag kan tänka på är att jag snart kommer vara hemma! Jag trivs jätte bra i Malmö men jag saknar verkligen min familj och att få komma hem och sova i min säng och vakna upp av att brorsan stökar i garderoben eller att vakna upp på Forsa och kliva upp för att sitta vid fönstret och titta ut över ån. Men på tisdag åker jag så det är inte många dagar kvar. Sista helgen i Malmö den här terminen alltså. Och den ska spenderas i sängen...

Idag
- tvätta, måste dra ner i tvättstugan om några minuter..
- föreläsning om normer och värderingar inom Internationella Relationer
- titta efter julklappar, om jag orkar..
- proppa i mig vitaminer och te innan jag går och lägger mig klockan 18 (och imorgon vaknar jag och känner mig friskare än någonsin!!!! Hoppas, hoppas!)


Ha en underbar fredag mina vänner! Älskar er!

Inga kommentarer: