onsdag 17 december 2008

Nu börjar den nya tiden

Efter en sådan här bra dag är det bara att tacka för att man har en så fin familj och fina vänner! Jag har verkligen haft en underbar dag trots att min förkylning hänger kvar och trots att min handled är inflamerad..

Ikväll har jag och familjen frossat i italienska delikatser och andra godsaker. Det känns som om jag inte kommer behöva äta på många dagar, så mätt är jag! Och ikväll har jag även fått tre små presenter. En bok av J.M.G le Clézio, ett knippe silverarmband och ett startkit med mineral make-up från i.d. Och så fick jag även en bok från NK:s smyckessalong som jag ska blädra lite i innan jag somnar för att hitta inspiration till den stora 20-års presenten. Ett klassiskt smycke som man kan använda i resten av sitt liv är den bästa presenten av alla, enligt mig.

3 favoriter från dagen som gått
- Farfars obligatoriska sjungande i telefonen, Med en enkel tulipan är den finaste födelsedags sången speciellt när farfar sjunger den
- Middag med hela familjen på Ciao Ciao
- Lunch med Slee, über-chic som alltid

Bubblare
- Pegah "sjunger" Ja må du leva


God natt! Och tack för uppvaktningen. Älskar er!

Inga kommentarer: