lördag 6 december 2008

Inget party för mig ikväll

Jag vet inte varför men den lilla känslan inom mig som sa "kom igen nu, ut och festa natten lång" dog plötsligt helt och det spelade ingen roll att Pegah och Latchin försökte övertala mig i nån timme. Även om vi säkert hade haft jätte kul så ville jag inte förlora hela helgen. Idag har jag ju faktiskt inte gjort något vettigt och jag kan inte bara ligga i sängen eller sitta framför datorn hemma hos Pegah hela söndagen.. Även om det är väldigt trevligt såklart. Imorgon ska jag istället försöka få saker gjorda, tvätt och plugg.

Nu sitter jag på bussen och utanför i mörkret glider den skånska slätten förbi. Kanske blir det en liten mini-historia innan jag lägger mig ikväll. Åh vad jag är trött, en tidig kväll blir det iaf idag!!

Ha en kul kväll alla ni där ute som just nu sätter på er era dancin' shoes för att ta en sväng om i natten. Puss!

Inga kommentarer: