lördag 20 december 2008

Jul, jul, strålande jul..

Det verkar inte bli någon "strålande jul" precis (en strålande jul måste ha en meter snö och soligt väder) men en mysig jul kan det kanske bli ändå. Idag har jag lyckats köpa de sista julklapparna och imorgon bär det av till landet. Innan julafton ska det bakas julbröd, lussebullar och kokas julgodis! Jag ser verkligen fram emot de här dagarna på landet... Förhoppningsvis frisknar jag till innan nyår. Det vore jobbigt att inleda det nya året med smärta i bihålorna.

Ikväll blir det en massa roligheter. Snart kommer tjejerna hem till mig. Det vankas pizza och förfest innan utgång! Den sista utgången för mig innan jul och den sista utgången det här året tror jag... Om man inte räknar med nyår.

Nu ska jag fortsätta slå in julklappar. Trevlig kväll allesammans!


PS. Jag tror förresten att min julstämning har infunnit sig efter mycket om och men!!

Inga kommentarer: