torsdag 4 december 2008

Livet har sina goda stunder

Igår hade jag en tuff dag! Först grupparbete i skolan, sedan hem för att städa och diska inför att Pegah skulle komma, sen läxhjälpen och ja, sen kom Pegah och jag gjorde henne en "tjänst" hehe. Och nej Pegah, jag fick inte trauma. Jag är tydligen starkare än vad vi kunde tro!!

Idag har jag en dag på biblioteket framför mig. Och kanske unnar jag mig en smörgås och kaffe på Waynes Coffee i eftermiddag. Livet har ju sina goda stunder, ett par stycken i alla fall.

Pegah åker bort imorgon, I will miss her. Fast hon kommer ju hem på lördagen såklart och då har jag lovat att vänta hemma hos henne. Kanske väntar då en spännande överraskning?! Kanske ett gäng bakfulla, halvsovande Lundare? Haha. Nej. Bara jag, kanske halvsovande, kanske bakfull. Who knows. Okej, nu flummar jag ut lite här och det var inte meningen. Nu ska jag plugga!!

Later!

Inga kommentarer: